Woodhall Country Park is a holiday park set in a beautiful area of woodland in the heart of Lincolnshire, within walking distance of the village of Woodhall Spa.
Our Hideaway Pods provide a contemporary twist to a glamping getaway! The natural habitat of the park provides an abundance of walks and wildlife, making an ideal destination for a relaxing break, suitable for couples, families, cyclists, walkers, golfers, anglers and dog owners.
Guests enjoying a getaway in a Hideaway Pod have access to their own private outside decking area, with bistro table and chair set. Sliding patio doors lead into an open plan lounge containing a corner sofa bed (mattress protector provided), coffee table, dining table and 2 chairs, storage cupboards, TV and electric log effect heater. A shower room with shower, washbasin and toilet are provided for the convenience of our guests and this includes a shower mat and toilet roll.
A kitchenette with sink, fridge with top freezer drawer, microwave, and double ring hot plate is provided along with a kettle, mugs, glasses, bowls, plates, knives, forks, spoons (2 of each), a frying pan, saucepan & tin opener.
Should guests not wish to bring their own linen, bedding and towel packs are available to book as extras during check out (These must be booked in advance and are subject to availability).
All of our accommodations are non smoking/vaping so we would ask you honour these rules when staying with us. Parking for 1 car is exclusively available for your stay. Additionally, guests can bring up to 1 pet with them for a small extra charge of £10 per stay.
The Park is within walking distance of the Edwardian village of Woodhall Spa, which provides an abundance of local eating places and shops. Located in the heart of Lincolnshire, the local area provides an array of visitor attractions, beautiful countryside and stunning coastline to see whilst you here.
1 |
The place gorgeous cabin lovely but the staff and cleaners on the site are disgraceful had nothing but trouble all week all about money would not help in a situation that was not my fault absolutely disgusting for a working family’s how they treat people
Hi Samantha Thank you for your review all feedback is greatly appreciated ,However I do think this is a bit unfair when you arrived you had booked through a third party in a accommodation for 2 and there was 4 of you, we went out of our way to get another unit ready for you on the same day to accommodate you. We spoke with the third party for you as you had advised they had said it would ok to come unfortunately they had no record of this conversation.On checking out you advised us the cabin next door had 3 people in it on hearing this our General manager immediately refunded you 320.40 that the extra accommodation you had paid for had cost you while we investigated why there were 3 people in the cabin next door.So all you paid for was the original cabin you had booked despite using 3 accommodations in the time you were here. The booking was not done through ourselves but from the moment you got here we did everything we could to accommodate you including the house keeping staff working overtime on the day you arrived to get another accommodation ready for youI am sorry you feel the actions we took were not acceptable but we felt we had done everything we could to help
5 |
Was completely happy with the standard of the campsite. it was easy to find, in a lovely location near to all the local amenities. The staff was helpful and friendly and our little but perfectly adequate hideaway was excellent value for money. It was so peaceful and relaxing!
Hi Susan Thank you so much for your wonderful review , we are delighted you enjoyed your stay with us and hope to see you again in the near future
4 |
2 sisters having a well earned break from the norm! Very relaxing and beautiful surroundings, calm and serene. The food bus provides tasty food just a bit of a wait, but well worth it! Will definitely be returning.Only a couple of things to report, the shower leaked as the door kept coming off the runner, obviously been an ongoing issue as this had affected the floor in the bathroom.The main room flooring had been repaired but not to a very high standard.On the whole neither affected our lovely weekend- thank you!
Good morning,Thank you for taking the time to leave us a review. All feedback is greatly appreciated and will be passed along to the relevant teams.Thank you so much for sharing these photos with us.We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again in the future.
4 |
We had a lovley 2 night stay here, the Hideaway had everything we needed for our time there. It was good for our dog too, he really enjoyed the parts where he could be off the lead. Staff were pleasant on arrival and talked us through the site. The only thing we would have liked was free WiFi, there was a charge to use this but we struggled to even purchase it so we gave in. The tv also lost signal a lot and was difficult to watch at times. But overall we had a fabulous time and will be returning.
Good morning,Thank you very much for taking the time to leave us a review. All feedback is greatly appreciated and will be passed along to the relevant teams.We are delighted you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again in the future.
5 |
Very clean, beautiful walks around the area, fabulous outside bar
Good morning,Thank you very much for taking the time to leave us a review. All feedback is greatly appreciated.We are delighted you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again in the future.
5 |
The side is well run with friendly and helpful staff. The facilities are clean and in good order. The Special events are well organised and do not interupt the daily life on the site. The site is well located to allow visits to the coast and other attraction in Lincolnshire.
Good Morning Jeffrey Thank you so much for the wonderful review we are delighted you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again soon
Hi Mandy, Thank you for taking the time to leave us a review and for the 5*. All feedback we receive is greatly appreciated We are delighted to hear that you found everything was brilliant and we are glad you enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future for further visits.
5 |
It was perfect for what I wanted, was meant to be me and my dog but sadly lost him before, the staff changed my booking no problems for me, then last minute adding my niece. Very friendly and had everything planned out. Had everything I needed and clean, can't find any faults. Will definitely come back again when I need a break to recharge my batteries.
Good morning,Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review.We are delighted you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back again in the future.
5 |
Absolutely excellent park.We had an hideaway only for 1 night to meet up with family on site.Staff were brilliant allowing us to check in early.Hideaway had everything you needed for 1 night.Deffo return.
Good morning,Thank you for taking the time to leave us a review.We are delighted you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back in the future.
4 |
Great place to stay if you don't normally camp or have a caravan but want to go somewhere with friends that do.
Good afternoon,Thank you for taking the time to leave us a review.We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back in the future.
4.1 |
89.1% would recommend this accommodation
87.5% would stay here again
5 |
31 | |
4 |
20 | |
3 |
8 | |
2 |
1 | |
1 |
4 |